onsdag den 28. december 2011

Mom, sister and Copenhagen! ♥

Hej! Så nærmer det nye år sig. Med nye oplevelser, følelser og venskaber ♥ Glæder mig til at starte på en frisk og nyder det nye år! ♥
Jeg var inde i byen idag med min mor og søster, for at bytte nogle jule-gaver! Jeg fik sådan en smuk strik fra Zara af min mor og far, men den krasede helvedes meget, så måtte desværre byttet den, men jeg fik en helt fantastisk blå strik, som ikke krasede! Elsker, elsker, elsker den! ♥♥♥
Og jeg så den LÆKRESTE fyr, som også kiggede en del på mig ♥ Skulle med samme bus, hvor han også kiggede, men skulle ikke af samme sted. Men han stod af ret tæt på mit stoppe sted! Jeg skulle have snakket med ham! Nå, men jeg møde ham nok igen, hvis han bor i mit område! ♥


Bye for now! ♥







Rød sweater: Polo Men
Bukser: Zara
Kors-ring: Gina Tricot
Statement halskæde: Tyrkiet
♥♥♥


Ingen kommentarer:

Send en kommentar